Smaakmeesters
Communicatiecampagne voor stad Antwerpen
Volta bedacht het concept ‘Wij (s)maken de stad’ en vertaalde die campagne in affiches, een web-app, flyers, tramadvertenties, tafellakens, stoepborden en een overzichtsmap. In oktober 2015 startte Smaakmeesters als een gloednieuw culinair evenement dat de lokale Antwerpse horeca-ondernemers in de kijker zet. De vormgeving werd voor de editie 2016 herwerkt.
Uw communicatie op smaak brengen?
Contacteer ons!



Verschillende horeca-zaken in de Antwerpse binnenstad gebruiken twee jaar na de lancering van de campagne nog altijd het Smaakmeesterlogo.




De deelnemende Smaakmeesters waren vooral blij met de persoonlijke aandacht die ze kregen in deze campagne. In de stad hingen meer dan 40 verschillende affiches met foto's van de deelnemende chefs.
Zin in koffie en een kennismaking?
Laat je e-mailadres hier achter en wij nemen contact met je op.
Neem contact op