Volta organiseerde focusgroepen voor de informatiebrochures van de UAntwerpen. We creëerden een concept en vertaalden dat in 45 brochures en de Wegwijzer.
De gloednieuwe Venuesonline is gelanceerd. De site biedt een efficiënt overzicht van de allerbeste vergader-, congres- en eventlocaties in België en Europa. Een must voor professionals uit de MICE
De Belgische Federatie van Energieproducenten (FEBEG) beseft dat het een complex verhaal te vertellen heeft. FEBEG wil de energiemarkt hervormen en de gebruiker daarin centraal stellen. Geen toogpraat
Over seks praten of schrijven, is niet eenvoudig? Bij Sensoa doen ze het elke dag: professioneel, informatief en duidelijk. De non-profitorganisatie vroeg om een alternatief jaarverslag: het magazine
Volta bedacht het concept ‘Wij (s)maken de stad’ en vertaalde die campagne in affiches, een web-app, flyers, tramadvertenties, tafellakens, stoepborden en een overzichtsmap. In oktober 2015 startte
Wat begon met de vraag naar een nieuw logo, werd een proces met een compleet nieuwe look als eindresultaat. Coachingbedrijf Qlick - twee madammen met evenveel karakter als expertise - koos voor een
Stijlrenovatie voor Woonhaven: Ons huis, jouw thuis
In 2018 vierde de sociale huisvestingsmaatschappij Woonhaven Antwerpen zijn tiende verjaardag. Tijd voor feest en een nieuw likje vernis op de meubels, een rebranding. Woonhaven en Volta werken al