Vonk
Huisstijl, naam en redesign website
Het Belgisch centrum voor interne communicatie (bvic) wilde zichzelf heruitvinden. En dus werd de eerste uitdaging een nieuwe naam. Volta liet de platgetreden paden links liggen en via brainstormsessies en workshops kwam de naam Vonk in het vizier. Het netwerk voor interne communicatie staat voor expertise en knowhow die gensters en vonken doet overslaan. Het logo visualiseert de identiteit: verbindend, sterk, geen franjes, warm en deskundig. Volta ontwierp ook het design van de nieuwe website, die in nauwe samenwerking met een andere partner van vonk werd ontwikkeld.
Plannen met uw interne communicatie?
Contacteer ons.



Lancering nieuw logo
Vonk lanceerde de nieuwe naam en identiteit met een video op een Kick-off meeting. De leden - communicatieverantwoordelijken in zeer diverse sectoren - reageerden zeer enthousiast op de vernieuwing. Het Vonk-logo combineert makkelijk en efficiënt met afbeeldingen die de visuele identiteit op elke drager versterken. Of dat nu drukwerk, online communciatie of sociale media zijn.
